Fortrydelsesret
Her kan du finde en guide til, hvordan du bruger din fortrydelsesret.
Guide til brug af fortrydelsesretten
Hvis du vil bruge din fortrydelsesret på produkter, der ikke er personliggjort skal du gøre følgende:
Hvornår har jeg fortrydelsesret?
Du har som privatperson 14 dages fortrydelsesret fra modtagelse af varen på produkter, der ikke er personliggjort / lavet på bestilling, når du handler på nettet.
Semi-custom produkter, accessories med initialer og lignende produkter er der ikke fortrydelsesret på, fordi de er lavet specielt til dig og derfor ikke kan videresælges til en anden kunde. Det samme gælder bundles, som er en samlet pakkeløsning med personliggjorte varer samt bestillingsvare.
Er du i tvivl, så er du altid velkommen til at kontakte os.
Hvordan bruger jeg fortrydelsesretten?
Fra modtagelsen af din ordre har du 14 dage til at give os besked om, at du gerne vil bruge din fortrydelsesret. Du vil sammen med din ordre modtage en fortrydelsesformular. Formularen returneres til os pr. mail på [email protected] eller kan alternativt udfyldes på vores online fortrydelsesformular, som du finder her på siden.
En vare skal fremstå som ny ved returnering. Du må gerne undersøge varen på samme måde som ved et almindeligt butikskøb. Er varen taget i brug, har du stadig fortrydelsesret, men du skal betale for evt. værdiforringelse. Værdigforringelsen vurderes af Woodhazel.
Hvordan sender jeg varen retur?
Når du har sendt os formularen, har du 14 dage til at sende varen retur til:
Woodhazel
Att.: Anastasia Knudsen
Emil Møllers Gade 59E, 3. TV
8700 Horsens
Men vent med at sende vare retur til, at du har hørt tilbage fra os. Vi kontakter dig indenfor 2 hverdage fra modtagelsen af fortrydelsesformularen.
Det er dig, som køber, der står for omkostningerne ved returnering af varen ved fortrydelse af købet. Vi anbefaler, at du får en kvittering for retursendingen på posthuset. Det er dig, som køber, der har ansvaret for varen, indtil den er modtaget af woodhazel.
Bemærk, at det ikke er nok at afvise pakken eller ikke afhente pakken på posthuset.
I tilfælde af at forsendelser af bestilte produkter ikke afhentes hos postleverandøren rettidigt pålægges du, som køber, at betale udgifter for returforsendelse og ekspedition, hvilket for nuværende er kr. 150,00. Efter en måned destrueres produktet.
Hvornår får jeg pengene retur?
Når Woodhazel har modtaget varen retur, vil du få dine penge retur inkl. eventuelle leveringsomkostninger indenfor 14 dage. Hvis der er værdiforringelse af varen, ville denne være fratrukket.
Fortrydelsesformular
Har du spørgsmål til udfyldning af formularen eller din fortrydelsesret, så er du velkommen til at kontakte os pr. mail på [email protected] eller pr. telefon på 60 52 22 65.
Vi har telefontid alle hverdage kl. 11 – 14.
Woodhazel
Jessensgade 1, 3. sal
8700 Horsens
Tlf.: +45 60 52 22 65
(Alle hverdage kl. 11-14)
CVR nr.: 38882414