Handelsbetingelser

Upload af billeder til ordre

Du har som kunde, alene ansvaret for at uploadede billeder ikke overtræder loven, moral eller etik. Du er desuden ansvarlig for at uploadede billeder ikke er i strid med anden parts ophavsret eller andre rettigheder. Skulle du uploade et billede, der giver anledning til skadesansvar over for Woodhazel.dk, vil dette ansvar alene pålægges dig som kunde og du påtager dig omkostninger forbundet hermed.

Rabatkoder

Rabatkoder til Woodhazel.dk kan kun bruges ved køb på siden www.woodhazel.dk. Du kan kun bruge 1 rabatkode per ordre. Woodhazel tager intet ansvar for forkert anvendelse af rabatkoder, når købet er gennemført. Hvis du har spørgsmål vedrørende anvendelsen af rabatkoder, bedes du altid kontakte kundeservice før, du foretager dit køb.

Betaling

Som kunde hos Woodhazel.dk kan du betale via PayPal. Derved er det PayPal der står for al sikkerhed og spørgsmål til betaling via dem som tredjepart.

Du kan også betale med Visa, MasterCard og Maestro via Yourpay. Derved er det Yourpay der står for al sikkerhed og spørgsmål til betaling via dem som tredjepart.

Særligt for ordre fra Norge

Når du bestiller fra Norge, betaler du ikke dansk moms, når du køber hos os. Du vil modtage en opkrævning på told og moms fra UPS (der bliver ikke opkrævet yderligere gebyr for opkrævningen).

Levering og Forsendelsesomkostninger

Leveringstider

På Semi-custom produkter er leveringstiden 15 hverdage. Ønsker du ekspreslevering (indenfor 7 hverdage) koster dette 200 kr.

På Plakater er leveringstiden 7 hverdage.

På kuverter og accessories, der ikke er købt sammen med Semi-custom produkter, er leveringstiden 7 hverdage.

Hvis du køber kuverter sammen med Semi-custom produkter sparer du 50%, hvis kuverterne bliver sendt sammen med Semi-custom produkterne (samme leveringstid som på Semi-custom 15 hverdage eller 7 hverdage ved ekspreslevering).

Woodhazel er ikke ansvarlig for forsinket levering, som skyldes eksterne samarbejdspartnere.

I tilfælde af skade eller mangel på levering er det afsenderen af forsendelsen, som er ansvarlig for eventuel reklamation til postleverandøren. I tilfælde af at forsendelser af bestilte produkter ikke afhentes hos postleverandøren rettidigt pålægges du, som forbruger, at betale udgifter for returforsendelse og ekspedition, hvilket for nuværende er kr. 150,00. Efter en måned destrueres produktet.

Særligt for levering til Norge og Sverige

Ved forsendelser til Sverige bruger vi PostNord til nærmeste udleveringssted. Prisen på forsendelse til Sverige er 180 DKK.

Ved forsendelser til Norge bruger vi UPS. Prisen på forsendelse til Norge er 280 DKK. Bemærk, at der i yderområder kan være forlænget leveringstid.

Garanti

Ved køb af vores Semi-custom produkter vil vi kvalitetstjekke varerne, når de kommer fra trykkeriet for at sikre den bedst mulige kvalitet af det leverede produkt til dig som kunde.

Afbestilling og fortrydelsesret

Når du har tjekket din ordre ud og betalt for den, begynder vi produktionen. De af vores produkter, der er speciallavet til dig som kunde, har du ingen fortrydelsesret eller afbestillingsret på. Dette gælder bl.a. Semi-custom produkter, Bundles, klistermærker med initialer osv. Er du i tvivl, så er du altid velkommen til at kontakte os inden bestillingen.

Du har som privatperson 14 dages fortrydelsesret fra modtagelse af varen på produkter, der ikke er personliggjort / lavet på bestilling, når du handler på nettet.

Fra modtagelsen af din ordre har du 14 dage til at give os besked om, at du gerne vil bruge din fortrydelsesret. Du vil sammen med din ordre modtage en fortrydelsesformular. Formularen returneres til os pr. mail på hej@woodhazel.dk eller kan alternativt udfyldes på vores online fortrydelsesformular.

En vare skal fremstå som ny ved returnering. Du må gerne undersøge varen på samme måde som ved et almindeligt butikskøb. Er varen taget i brug, har du stadig fortrydelsesret, men du skal betale for evt. værdiforringelse. Værdigforringelsen vurderes af Woodhazel.

Når du har sendt os formularen, har du 14 dage til at sende varen retur til:

Little Creature Ink
Hasselhøj 52
8361 Hasselager

Men vent med at sende vare retur til, at du har hørt tilbage fra os. Vi kontakter dig indenfor 2 hverdage fra modtagelsen af fortrydelsesformularen.

Det er dig, som køber, der står for omkostningerne ved returnering af varen ved fortrydelse af købet. Vi anbefaler, at du får en kvittering for retursendingen på posthuset. Det er dig, som køber, der har ansvaret for varen, indtil den er modtaget af woodhazel.

Bemærk, at det ikke er nok at afvise pakken eller ikke afhente pakken på posthuset.

I tilfælde af at forsendelser af bestilte produkter ikke afhentes hos postleverandøren rettidigt pålægges du, som køber, at betale udgifter for returforsendelse og ekspedition, hvilket for nuværende er kr. 150,00. Efter en måned destrueres produktet.

Når Woodhazel har modtaget varen retur, vil du få dine penge retur inkl. eventuelle leveringsomkostninger indenfor 14 dage. Hvis der er værdiforringelse af varen, ville denne være fratrukket.

Reklamation

Hvis du ønsker at reklamere over fejl eller mangler fra vores side, kan dette gøres indenfor 14 dage fra du har modtaget ordren. Ved reklamation skal du altid kontakte vores kundeservice via e-mail, hvor vi skal bede om detaljeret beskrivelse af reklamationen, samt billede dokumentation, ordrenummer samt et kontaktnummer.

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte hej@woodhazel.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal (ODR).

Øvrige vilkår

Woodhazel forbeholder sig ret til at foretage ændringer af disse vilkår. Hver gang du bruger vores service accepterer du at overholde de eksisterende og gældende vilkår.